Dale a "Entradas antiguas" y sigue leyendo, hay muchas mas!

miércoles, 23 de noviembre de 2011

Et necesite.


Et necessite ... per a poder creure en un 'Nosaltres' per a creure que no hi ha monstres en l'armari, i si hi ha tu sempre em defendràs, et necessite perquè en el meu calendari no hi haja dies grisos, perquè sigues el meu somriure cada matí, per a somiar amb tu i despertar-me de bon humor, perquè necessite els teus besos, per a dir-te mil i un 'tevuics' , per a abrasarte per darrere, per a murmurar-te a l'oïda nostra cançó , perquè en els teus braços em senga lliure i al mateix temps protegida , perquè al sentir el teu nom note un escalofrio , perquè quan m'acaricies se'm pose la pell de gallina , per a somiar desperta , per a imaginar un futur al teu costat, per a demostrar que no cal que jo siga una princesa ni tu un príncep... Pero si el MEU princep, simplement et necesite per a ser feliç.
(L).

http://www.youtube.com/watch?v=yz_VGWdMGX0

No hay comentarios:

Publicar un comentario